Functionalitati PBX 1VoIP

  • Inregistrarea apelurilor prin interfata Web pentru a putea cauta in inregistrari
  • Voicemail and Voicemail2Email
  • IVR flexibil, configurabil printr-o interfata Web
  • Server DHCP integrat pentru alocarea dinamica a IP-urilor telefoanelor IP
  • Flash Operator Panel - ofera posibilitatea de a afisa starea live pentru agentii de call center
  • Call parking care permite preluarea apelurilor de catre orice extensie
  • Raport detaliat de apel (CDRs) prin care se pot cauta apeluri pe baza unor criterii diferite, cum ar fi data, numarul de extensie, etc
  • Raport de facturare din care puteti filtra dupa destinatie, sursa
  • Raportul canalelor utilizate de sistem (SIP)
  • Suport pentru cozile de apel, inclusiv agenti statici si dinamici
  • Suport pentru conferinte - permite configurarea camerelor de conferinta prin interfata Web
  • Suport pentru urmatoarele protocoale: SIP, IAX2
  • Codecuri acceptate: G.711 (alaw & ulaw), G.722, G.726, G.729 (printr-o licenta comerciala), GSM
  • Suport pentru interfete analogice ca FXS / FXO (PSTN / POTS)
  • Suport pentru interfete digitale ca E1 prin protocoalele PRI / BRI
  • Integrarea cu module GSM (acces la reteaua GSM - intrare si iesire)
  • Vizualizarea ID-ul apelantului (Caller ID)
  • Suport pentru mai multe trunchiuri
  • Rute de intrare si de iesire cu diferite modele de apelare (care ofera flexibilitate)
  • Asistenta de tip follow-me (apel catre mobil)
  • Grupuri de apeluri
  • Suport pentru rutarea apelurilor pe baza conditiilor de timp
  • Direct Inward System Access (DISA) - Acces direct la PBX prin intermediul liniei externe
  • Interfata web bazata pe consola Asterisk numita CLI
  • Ajutor incorporat online si contextual, integrat in interfata Web administrativa
  • IP PBX-ul este tradus in 20 de limbi
  • Monitorizarea resurselor de sistem
  • Configurator de retea
  • Serverul poate fi oprit de pe Web
  • Controlul accesului la interfata Web bazat pe conceptul ACL